přezdívka:
heslo:
registrace

Minimax.cz - minimax umeni

Co je minimax?
Minimax je umělecký server pro všechny autory. Vyjádřete se! Prezentujte své malby, fotografie, poesii či prózu, komentujte ostatní autory. Více informací
Žánry
Menu
Ikonka na web
Inzerce
Kdo je online
nikdo + 6 anonymů
Reklama Google
Statistiky
TOPlist
Minimax.cz - umělecký server pro všechny autory: Diskusní fórum

MINIMAX.cz :: Zobrazit téma - Jeg dansede min Butt Off på Michelle Keys Power Cla
 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   NastaveníNastavení   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Jeg dansede min Butt Off på Michelle Keys Power Cla

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra MINIMAX.cz -> Umění na MINIMAXu
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
RoyEmig
Nováček
Nováček

Zaregistrován od: 10. Aug, 2018

PříspěvekZaslal: pá 10. srpen, 2018 8:16    Předmět: Jeg dansede min Butt Off på Michelle Keys Power Cla Odpovědět s citátem

Da jeg sad i min bil udenfor Kitty Carters Dance Factory, havde jeg anden tanker om at deltage i Michelle Keys 'Power Class. Som over 80.000 andre følger jeg Keys on Instagram, og jeg er stor fan af hendes adidas originals sko billig dans og koreografi. Kigger på hendes fascinerende Power Class dance-videoer, rum med dansere, der gør Keys 'kølige, high-energy koreografi, er smitsom, og jeg ville se, hvordan det er for en person, der ikke er danser, nogen som mig. Dallas dancing dronningens populære Klassen er åben for alle niveauer, men jeg havde ikke været i en dansestudie siden jeg var 12 år gammel. Jeg har på en eller anden måde samlet modet til at komme ind i en flok piger, der snart ville være mine klassekammerater. Jeg havde opfordret mine venner til at tilmelde mig og tilslutte mig, men den populære klasse havde mødt kapaciteten, før de havde mulighed for at registrere. Så jeg checkede ind og gik ind i det ukendte solo.

adidas sneakers udsalg Jeg strækkede af mig selv i hjørnet og forsøgte at observere uden at blive bemærket, men jeg blev hurtigt opdaget af en anden første timer. Ligesom det havde jeg fundet en ven. Alle omkring os var piger klædt i baseball caps og Adidas sko. De havde cropped hoodies og lululemon shorts - et fælles udseende for klassen, det ser ud. Keys går ind på højre side. Hun er sportslig med en af ​​de vanvittige "Dallas Made" jakker og arbejder sig rundt i stuen, der byder på første timers og hilsens faste. Klassen begynder med Keys foran og i midten af ​​studiet, der fører dig gennem en række strækninger, før hun begynder at instruere kombinationer.

adidas sneakers tilbud I denne særlige Power Class var hip-hop combo til Drake's "In My Feelings" tæt på et minut i længden (aka, en masse choreo), men jeg havde ingen frygt. Nøgler undervisning stil er virkelig til gavn for alle dansniveauer og store klasser, som er praktisk, når kapaciteten til hendes regelmæssigt udsolgte klasser er 80 dansere. For at bekæmpe størrelsen bryder nøglerne først ned hver koreograferet otte tæller til den ene halvdel af studiet, mens den anden halvdel knækker sammen. Så løber hele klassen langsomt igennem kombinationer langsomt, før man prøver dem med musikken. Denne proces fortsætter, da Keys fortsætter med at tilføje nye otte tæller. Jeg var overrasket over, hvor hurtigt vi blev undervist i hele et minuts rutine. Og mens læringen kan være hurtig, er opdelingen nem nok selv for nybegyndere dansere.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra MINIMAX.cz -> Umění na MINIMAXu Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

Přejdi na: